piątek, 30 maja 2014

Pochmurny piątek ! 30 Maj ! ;)

Witam Was !
Jak mija Wam piątek? jaka pogoda u Was?
U mnie beznadziejnie ;/ pogoda zwala mnie z nóg, miałam lepić dziś pierożki z truskaweczkami .! 
Mniam :)  Mniam...
Też lubicie ??
Ja je uwielbiam, wystarczy, że jedna osoba wspomniała o pierogach to już mnie coś naleciało ;) 

Spać mi się chce, padam ;/ Jestem nie do życia, jesteśmy przeziębieni z synkiem, niunio śpi a ja mam chwilkę aby napisać nowy post !
Szczerze powiem, że nie mam nawet weny na pisanie, jakiegoś lenia mam. Co się dzieje ? 
Nie wiem ale mam nadzieję, że pogoda się znacznie poprawi. 
I obyśmy szybko wyzdrowieli z synkiem, bo mam już pewien pomysł na Dzień Dziecka ;) 
Nie wiem jak Wy ale ja obchodzę każde święto, chodzi mi tu np: 'Dzień Mamy', 'Dzień Babci'- tradycją dla mnie jest, że jak zbliża się przykładowo Dzień Babci to śmigam po sklepach i szukam prezentu dla babci, tak samo z Dniem Mamy, czy urodziny czy imieniny. Uwielbiam takie dni ♥ 
Urodziny, tort, prezenty ! ♥
Najbliższe urodziny są mego mężusia ! Więc czekamy, akurat wróci na urodziny, zorganizuję super przyjęcie ;) i postaram się aby prezent przypadł do gustu mojemu dziubaskowi ;) 
A Michasiek urodziny ma w listopadzie. Tort obowiązkowo, balony ;) ale co ja już myślę... Do listopada jeszcze duuuuużo czasu ;) 
Muszę żyć teraźniejszością a nie przyszłością. 
______

Zadaje sobie czasem pytanie. Ilu jest szczerych przyjaciół? znajomych ?
Mało.. wiem którzy są dobrzy i mili dla mnie a najważniejsze szczerzy. 
Reszta to same zawistne małpiszony, które ładnie pięknie mówią czy kom na fb a szczerze zazdroszczą nie wiem czego. 
Denerwuje mnie to, wokół nas jest wiele fałszywych ludzi, którzy idą jeśli coś chcą, którzy tylko jak Cię zobaczą gapią się jakby zobaczyli anioła, założę się, że wstawiając coś na fb czy bloga już tylko filują wstrętnymi oczyskami i komentują a tu brzydko wyszła, a tu to a tu tamto... siamto, wiem tyle wiele jest przeszczepów wymądrzających się a szczerze jest tak, że to są ostatnie społeczniaki, wieśniaki które nawet do pięt mi nie dorastają, to samo tyczy się do pajaców co wychwalają swoje makabryczne lalunie a jak jest tandetne paszczury. Żal im dupę ściska na każdym kroku. Wszystko jest krytykowane...
Chcemy kupić samochód-kolejna krytkyka. Chcemy budować -znów kolejna krytyka. Nie będę się to rozwijać z tym tematem. 
Nie ogarniam takich ludzi. I weź tu powiedz 'cześć' do takiej fałszywej mendy... No właśnie nie mówię, jeśli mówię to do osób które lubię ! Ludzka zazdrość nie zna granic.
Z drugiej strony mnie to cieszy, a niech się gapią niech zazdroszczą :)
______

Będę uciekać !
♥ 

Miłego dnia !
Bye, Bye ! ;*



 fotki z ostatniego cieplejszego dnia ;)








6 komentarzy:

  1. U mnie tez brzydka pogoda , śliczna sukienka :)
    yukozmienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskawki i Twoja sukienka wyglądają bosko, a z przyjaciółmi tak to juz niestety jest ...

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie tez niestety pochmurno ;/ pysznosci!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń