niedziela, 22 maja 2016

Dresslink, Sinsay, Atmosphere

Witajcie! 
Wracam po przerwie. Obiecałam nowe posty, więc będą się pojawiały :)
Jak spędziliście weekend?
Ja zaś bardzo aktywnie, teraz mogę odpoczywać. Szczerze? Teraz jestem bardzo zmęczona, chciałabym już pójść spać, dlatego też dużo nie będę pisała. 
Sesja należy do udanych, jestem zadowolona. Na szybko ubrałam siebie i synka, spakowałam resztę ubrań i pojechaliśmy. Zobaczcie efekty :)
Dobrej nocy, buziaki :*

Fot. Ola Okoń 

BODY- DRESSLINK

SPODNIE- SINSAY

RAMONESKA- ATMOSPHERE 

TOREBKA- DRESSLINK


MICHAŁ:

JEANSY- H&M 
BLUZA- PEPCO
OBUWIE- NIKE 
(Przykładowa stylóweczka do przedszkola) 




















4 komentarze:

  1. Sliczna Twoja stylizacja i synka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ślicznie <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka rewelacja! :-)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne zdjęcia synek stylowo ubrany :) super post ❤pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń