niedziela, 14 lutego 2016

Walentynki ♥ sesja rodzinna ♥

 ♥ Witajcie Kochani !
Pamietacie mówiłam o sesji walentynkowej :) 
Właśnie to dzisiaj wybraliśmy się na zdjęcia. 
Spędziliśmy czas miło i wesoło. 
Uwielbiam takie niedzielne wypady. Nie byliśmy sami, ale za to nadrobimy to jeszcze dzisiaj siadając przy świecach i czerwonym winie tylko we dwoje ♥ 
Chodzę dzisiaj taka szczęśliwa :) bardzo podobają mi się zdjęcia z sesji :) 
Są takie magiczne, pełne miłości. 
Ciężko mi zawsze namówić mojego R. na fotki, a właśnie dziś bez słowa się zgodził. 
Michałek też nie protestował, i nawet udało się Go ująć na zdjęciach. 
Wiecie tak na prawdę to nie mam weny dziś na pisanie ;/ 

Zapraszam do oglądania :)

Dziękuję, że jesteście Przesyłam ogromną dawkę energii oraz buziaków ♥ :*


SWETEREK- TUTAJ

KOZAKI- DEZEE

Fot. Aleksandra Okoń 


Dziękuję Ci Ola za to, że włożyłaś tyle pracy w dzisiejszą sesję ♥ 
Jesteś kochana :* 











































































37 komentarzy:

  1. sweetaśna sesja! *-*
    zapraszam http://lidkakurek.blogspot.com/ :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Okej, wpadnę do Ciebie na bloga, ale dopiero wieczorkiem :)

      Usuń
  2. Cudowne zdjęcia kochana;* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pati :* wzajemnie pozdrawiam, i nie mogę się doczekać, kiedy się spotkamy :*

      Usuń
  3. Ale piękne zdjecia <3 !


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Więcej takich rodzinnych sesji i tylu zdjęć świetnie buty, najlepsze jak całujecie razem Michałka. Widac ze się kochacie 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) będziemy się starali jeździć razem na takie wspólne sesje :)

      Usuń
  5. Gdzie były robione zdjęcia? Piękne miejsce, takie klimatyczne... idealne na taką sesję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robione nad zalewem w Majdanie Zahorodyńskim :) mieszkam dość blisko więc daleko nie musieliśmy jechać :)

      Usuń
  6. WYGLĄDACIE NIEZIEMSKI. uWIELBIAM TAKIE ZDJĘCIA

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kozaki! ja mam czarne z deezee :-))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie chciałam czarne, ale nie było więc wybralam te :)

      Usuń
  8. O czym jest ten blog?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia, klik - 19,03$ :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-shein-torebka-z-fredzlami.html ?
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem zachwycona!!! cudowna sesja i pięknie się ubrałaś do niej!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezła sesyjka, zawsze podobają mi się Twoje fotki. Następnym razem postaraj się jednak, żeby i Twój facet wyglądał jakoś bardziej wyjściowo, bo ten dres mocno psuje klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale cóż poradzę jak mój mezus uwielbia dresy :)
      Ja się cieszę, że chciał ze mną na zdjęcia pojechać :)

      Usuń
  13. Promujesz modę swoimi zdjęciami, a Twój Towarzysz na sesji pozował w dresach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mój Towarzysz chodzi w dresach, bo je lubi. Nie będę mu narzucala zmian, bo wcale nie będzie ze mną na zdjęcia jeździł :)

      Usuń
  14. ale cudowne zdjęcia! :)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty cudowne sama takich szukam w Chelmie tylko czarne ciezko z tym przez internet zamawiac nie lubie :) sesja cudowna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też szukałam czarnych w Chełmie, ale nie znalazłam. Tak więc zamówiłam na dezee, chciałam czarne, lecz nie było :/ dziękuję :*

      Usuń
  16. Super rodzno-walentynkowa sesja ;) Lubie takie ! :) Super pamiątka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. widziałam na Modnej Polce Twój komentarz w wątku "wzajemna obserwacja naszych blogów"
    więc jeśli jesteś zainteresowana taką wspólną obserwacją to daj znać u mnie w komentarzu :)

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście, większość zdjęć powala, szczególnie ramka !

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne zdjęcia :)
    świetna rodzinna sesja :)
    pozdrawiam cieplutko

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądacie przeuroczo! taka sesja rodzinna to świetna pamiątka!
    Zdjęcia z ramką przykuły największą uwagę - mega kreatywny pomysł! :)
    bydlinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sesja, też bym bardzo chciała taką zrobić:)

    OdpowiedzUsuń