poniedziałek, 22 lutego 2016

Czerwona kurtka, koszula w kratę czerwień z czernią :)

Hej! Hello !
W dzisiejszym poście jestem tylko ja, już mówię dlaczego. A więc pogoda nie pozwoliła bym mogła zabrać Michałka na zdjęcia. A zaś mój Rafałek nie chciał.
 Mam nadzieję, że uda się wyskoczyć na wspólną sesję. Trzymajcie kciuki! :)
Co do stylizacji to rolę główną gra ta piękna koszula w kratę. Jest ocieplana, przez co było mi w niej dzisiaj bardzo gorąco. Ma białą koronkę, która dodaje uroku, przez co nie wydaje się taka zwykła. Co do kurtki jest też ocieplana i jest w niej meega ciepło. Ma fajne rękawy, już mówię czemu. Chodzi mi o to, że nie są szerokie. Pamiętacie różową oraz miętową parkę? 
No właśnie, więc w nich rękawy były strasznie szerokie. Z tą zaś nie mam takiego problemu, i mogę powiedzieć, że jestem z niej bardzo zadowolona. 
Zapraszam do oglądania zdjęć! 
Miłego wieczoru.
Do następnego ♥ :*

Rzęsy- TUTAJ

Paznokcie- TUTAJ

Fot. Ola Okoń 

KOSZULA- TUTAJ

KURTKA- TUTAJ

SPODNIE- TUTAJ    

OBUWIE- ALLEGRO        

POST Z TYMI JEANSAMI TEŻ TUTAJ KLIK
























13 komentarzy:

  1. świetny zestaw! widzę, że u Ciebie również pogoda brzydka, u mnie to samo.. ciężko wgl zdjęcia zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brał bym Cie w tym piachu. Targał bym chciała jak reksio szmatkę wrrr

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula i parka mega! ;-)

    Obserwuje !

    http://sandrayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega miejsce na sesje! <3 PS. masz super figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam. Piękne zdjecia! :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zachwyciła mnie kurteczka i jej ekstra kiciuś :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta kurteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wyglądasz ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka ekstra, a zdjęcia bardzo fajne :)
    kalaafi.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kurtka i ta koszula! Genialnie to wygląda :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy organizuje Pani zbiorowe zamówienia ze stron typu: choies, romwe, shein? :) eNKa

    OdpowiedzUsuń