niedziela, 26 czerwca 2016

Floral, jeans, grey :)

Witajcie! Mam chwilkę więc piszę szybko posta :)
Wakacje, dużo słońca... Czego chcieć więcej :) 
Dawno tu byłam na blogu, troszkę zaniedbałam bloga, za co przepraszam. Czekam na dostawę ubrań i śmigamy na sesję. Oczywiście już pewna część dotarła, i jestem troszkę rozczarowana. Przyszły mi spodenki i są za małe, będę zmuszona je sprzedać. Takie są uroki zamawiania z chińskich stron więc uważajcie, i rozważnie dobierajcie rozmiary. Najlepiej sugerować się wymiarami, co akurat mnie nie dotyczy, bo zawsze wybieram na szybko ubrania, i nie mam czasu dobrać odpowiedniego rozmiaru. 
Co do stylizacji to powiem Wam, że jest dość wygodna. Taka na luzie, co akurat uwielbiam. 
Bardzo lubię kwiaty więc też założyłam legginsy z tym wzorem. Zobaczcie zdjęcia. Zapraszam.
Buziaki :* 

SIWY TOP- KLIK
LEGGINSY-  H&M 
OBUWIE- ALLEGRO 














8 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju jak uroczo <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodko ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda, trzeba uważać na azjatyckie rozmiary. Urocze zdjęcia 😍

    Julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja ;) Przede wszystkim podobają mi się spodnie, lubię kwieciste wzory ;)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie w kwiaty to zawsze nieunikniony hit sezonu letniego :) sa naprawde piekne :)
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń