wtorek, 24 maja 2016

Siwa z wiązaniem na biuście, jeans z dziurami ♥ shein, romwe.

Witajcie!
Dzisiaj znów pojawiam się późno. Cóż. Spowodowane jest to tym, że za dużo od siebie wymagam. Chciałabym robić wszystko na raz i być wszędzie. Przez to zdarza się, że nie mam czasu by mieć chwilę dla siebie. Dobra, dobra już koniec mojego narzekania. 
Więc tak sweterek z wiązaniem na biuście i jeans z dziurami, do tego trampki w kolorze czerwieni, dodatkiem jest czarna torebeczka. Taki zwyklaczek, ale ja uwielbiam takie połączenia. Przede wszystkim obuwie jest wygodne, co jest mega ogromnym plusem. 
Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć, czekam na komentarze. 
Buziaki ! :* 


SWETER Z WIĄZANIEM NA BIUŚCIE- TUTAJ (SHEIN) ORAZ TUTAJ (ROMWE)

JEANSY- TUTAJ (SHEIN)

TRAMPKI- ALLEGRO 


 ♥ Fot. Ola Okoń ♥ 






















4 komentarze:

  1. Też tak czasami mam, robi kilka rzeczy na raz co prowadzi do tego, że koniec z końcem nie robię nic. Śliczne, wiosenne miejsce znalazłaś na zdjęcia :)

    Założyłam właśnie Facebooka mojego bloga będzie mi miło jak polubisz :)
    Facebook!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna bluzka :) Podoba mi się!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta bluzka, fajne zdjęcia :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń