poniedziałek, 8 lutego 2016

Biały sweter, siwy sweter ♥

Witajcie!
Chwilowa przerwa spowodowana brakiem czasu.  
Miałam wczoraj dodać post, ale bardzo późno wróciliśmy. 
Powiem Wam, że mam jeszcze zdjęcia z sesji, kiedy w scenerii było dużo śniegu. 
Na pewno w wolnej chwili te posty dodam. 
Teraz pojawi się stylizacja na dwa sposoby. 
A mianowicie dwa sweterki biały oraz siwy. 
Obydwa są cudowne♥ 
Nie żałuję, że je wybrałam. 
Biały sweter jest meeega ciepły, gruby. 
Ten siwy zaś jest cieńszy, więc wiąże się to z tym, że w nim już nam nie będzie tak ciepło jak w tym białym. 
Sesja typowo wiosenna. 
Piękne słoneczko, fakt ten wiatr, ale ogółem jest super :) 
Michałek był chory kilka dni więc musiał siedzieć w domciu, ale teraz już nadrabiamy i codziennie wychodzimy na świeże powietrze. 
Szykuję się do sesji walentynkowej. 
Na pewno Was zaskoczę :) 
Dużo czerwieni.  
Balony, winko (...) 
Więcej nie zdradzę :)
 Będzie też sesja tzw 'cukierkowa'. 
Będzie w niej dużo różu. 
Myślę też o sesji w której zobaczycie jak spędzamy wolne chwile z Michałkiem. 

Teraz zapraszam Was do oglądania zdjęć z tej sesji, a na kolejne posty musicie poczekać kilka dni. 
Przesyłam Wam ogromną dawkę energii i mnóstwo buziaków :* 
Dziękuję, że jesteście ze mną. 
♥ 
Jesteście KOCHANI ♥ 

Fot. Ola Okoń

PARKA- TUTAJ

BIAŁY SWETER- TUTAJ

SIWY SWETER- TUTAJ

















10 komentarzy:

  1. świetna stylizacja ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. siwy sweter ma fajne wiązanie a biały ramiona ma ciekawe!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Parka bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten siwy sweterek jest cudny *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. szare swetry to mój konik uwielbiam wszelkiego rodzaju szaraki :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia *,*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten biały sweter! Czekam na sesję walentynkową, jestem niej bardzo ciekawa :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i sweterki :) masz bardzo ładny uśmiech :)
    http://kamcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hej cudowna umówisz się?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz w tym białym golfie, pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń