czwartek, 8 maja 2014

Nagłówek... ♥ 8 maj .

                                                            Siemka wszystkim, post na szybko .! ♥
                                                                                        ♥
                                                     Przedstawiam Wam moje nagłówki sama je zrobiłam.!

                                 Jedna miła osoba pokazała mi jak się je robi i teraz mogę sama sobie robić ;)
                                                            https://www.facebook.com/zuzanna.waskiewicz.3

                                           Mam różne pomysły na nagłówek więc przedstawię Wam wiele wiele różnych.
Jeśli ktoś chciałby podobny możecie śmiało do mnie pisać chętnie Wam zrobię takiego typu nagłówek .! ;)
Jak na razie to mam same takie słodziutkie ;) uwielbiam takie. Ja oczywiście musiałam sobie zmienić nagłówek, myślę o zmianie tła ale nie wiem na jakie. Może coś doradzicie ??

Sorki, że post bez żadnych zdjęć ale mam masę załatwień, z avonu muszę złożyć zamówienie, nie mam czasu żeby się focić.                                                                                                                                                                                                             Dopiero jak już pisałam w niedzielę. Tylko, że ta nasza kochana                                                         pogoda mnie załamuje jak będzie padał deszcz nie wiem co zrobię, trudno                                                                                      będziemy mokli ;/

                            Nawet z niuniem nie mogę wyjść na spacer bo pada ;/ ale dziś jeździliśmy do dziadzia ;)

                                                Już Michałek nie płacze za tatusiem całe szczęście. To chyba dlatego że na                                                                                       skype widzi tatę ;)
Tylko ja tęsknię za moim kochanym mężusiem ;( Oby tylko do lipca wytrzymać aaaj...
Ostatnio jestem jakaś nie wiem nie ogarnięta ;/ taka zabiegana ... już pamięć tracę i notes noszę i piszę sobie co mam do załatwienia, gdzie mam pojechać. W dodatku w poniedziałek jadę do szpitala po skierowanie bo 19 idę do szpitala a 20 będę miała operację ;/ troszkę się boję ale cóż taaakie życie. Jeszcze nie jedną operację będę miała, w pewnym sensie to mogę powiedzieć, że jestem przyzwyczajona do tych zabiegów ale i tak za każdym razem jednak jest ten stres te nerwy...
                                  W sobotę egzamin a jaaa wcaleee się nie uczę... no cóż ściągi pójdą w ruch ;)
                                              Nie mam weny na naukę to wszystko wina pogody ;)


Uciekam .! Miłego wieczorku ;)

Zostawiam Was z nagłówkami .! ;)
i czekam na komentarze...
Podobają się czy nie ???
;)
...Oceńcie sami ...


Paaa ;* ;)








































16 komentarzy:

  1. Są cudne ;) te nagłówki ja właśnie się ucze robić różne kombinacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) właśnie siadam i robię dalej różne nagłówki ;)

      Usuń
  2. ładnie Ci wychodzą. ;)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* staram się dziś też będę wieczorkiem robić nagłówki tylko może bardziej inny styl ;)

      Usuń
  3. Sliczne nagłówki :)
    http://bigworldinsmallbox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie tu u cb ! szczególnie podoba mi się to tło, koniecznie daj mi znać skąd je masz ;D
    obs=obs? Ja już obserwuję i liczę na to samo ;)
    sophieandmaryxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* <3 Tło robiła mi pewna osoba Alexshia ;) nagłowek ten co mam to ja ;)

      Usuń
  5. to sa Twoje nagłówki ? na prawdę niezła robota aż niewiadomo który najlepszy :D
    wzajemna obserwacja?odp u mnie a na 100% się odwdzięczę ireth1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Tak moje, akurat dziś miałam robić ale dopiero wróciłam więc zrobię duuuużo duuużo jutro jak wrócę z zajęć z egzaminu ;)

      Usuń
  6. świetne nagłówki! zdecydowanie potrzebuję porady na ten temat :D
    zapraszam http://sunshineex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te nagłówki, podobne, ale każdy jest wyjątkowy ;)
    http://chmiiellu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak dziękuję ;)
      wiem wiem, że są podobne ;) raczej robiłam bardziej takie słodziutkie milusie, jutro zrobię troszkę inne ;) oczywiście wstawię a może dodam już w niedzielę do niedzielnego postu który będzie wieczorkieeeeeem ;)

      Usuń
  8. świetne są! myślę że na podstwie twojej pracy stworzę swój własny :)

    http://fashion-sessions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń