poniedziałek, 12 maja 2014

♥ 12 Maj ♥

Hejka Wszystkim. ♥
Dziś ten poniedziałek jakiś dziwny z rana deszcz padał a ja musiałam jechać do Lublina po skierowanie do szpitala, i to w dodatku mam skierowanie ale nie ma daty, że na poniedziałek 19 bo chciałam aby operował czy nawet żeby był przy operacji jeden ortopeda i ze wzg, że operację mam na 20 to jego akurat nie ma 20 i lipa... i czekam na telefon aż się dogadają, w środę będę wiedziała kiedy mam iść na przyjęcie do szpitala.
Jak już wracałam z Lublina znaczy sie jak wyszłam ze szpitala to było cieplutko, świeciło słoneczko ;) teraz też jest bardzo ładnie, może zaraz pójdziemy właśnie na powietrze z synkiem :) dziś musiałam Michałkowi pomalować paznokcie bo sobie malowałam a jak zobaczył to chciał i on.
Zmęczona jestem ;/ poszłam późno spać wcale nie miałam chęci aby jechać do Lublina ale musiałam.
Padnę chyba o 20, dlatego post piszę wcześniej bo później będę zasypiać przed laptopem.
Byłam dziś umówiona na fotki a tu padał deszcz i trudno teraz juz na wieczór nie mam weny i siły...
Więc na inny dzień przełozymy foteczki.
Na dniach wybieram się na zakupy, muszę powiększyć swoją szafę. Odnoszę wrażenie, że są pewne braki w mej szafie. A teraz zapraszam Was do mej szafy ;) oraz do klikania w linki Persunmall .!
Mam nadzieję, że uda mi się podjąć współpracę. Będę kończyć .! Uciekam.
Miłego wieczoru.
;*
.! ;)
Paaaa.... ;*




































Podobają się zdjęcia ?? ;* ;)

2 komentarze:

  1. Zdjęcia bardzo ładne, buciki urzekają ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz Moniko:* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń