środa, 28 maja 2014

28 maj ♥ sezon letni .!

Witam Wszystkich !
Jak u Was ?
_______________
U nas pogoda jest świetna, nie jest zbyt gorąco a zarazem zbyt zimno...
Idealna pogoda na wyjazdy lub spacery, my wyjazdy mamy za sobą więc dzisiaj czas spędzam z synkiem w domciu, byliśmy już na powietrzu i znów pójdziemy. A już jutro i pojutrze jedziemy na zakupy. Rano odbieram paczkę z Avon, masa kosmetyków dla mnie oraz moich klientek.
Zbieram zamówienie na wodę toaletową Perceive muszę uzbierać aż 30 sztuk są do wyboru siwe, żółte, zielone oraz niebieskie. Zbieram też zamówienie na perfumy oraz zestawy męskie sport dynamic fresh i action kick- tych zaś muszę uzbierać 15 sztuk bądź 15 zestawów.
Ceny są bardzo niskie więc zapraszam Was kochani do mnie ;)
Zamówienie będę składała gdzieś po 10 czerwca.
______
Jesteśmy z Michałkiem przeziębieni ;/ masakra jakaś, dziś nawet na szczepienie nie chciało się nam jechać ;/ pojedziemy w nastepną środę jak będziemy już w świetnej formie.
Nie chce mi się nic robić przez to przeziębienie, katar kaszel echh;/
Całe szczęście jestesmy praktycznie wyleczeni, zaopatrzyłam się w masę syropów, tabletek itp...
Cieszę się, że niunio wszystko je, zaczyna się sezon na truskawki więc zakupiłam pewną ilość, u nas jeszcze nie ma więc jestem zmuszona kupować.
______

Wczoraj byliśmy nad jeziorkiem Grabniak ;) fajnie tam jest i blisko mamy, z tego względu, iż nie mam ochoty na dłuższe wyjazdy pojechalismy tam, w niedzielę pojedziemy gdzieś o wiele dalej (jeśli oczywiście pogoda dopisze).
Michaś jak tylko zobaczył jak dzieci się bawią w wodzie sam chciał pobiec do nich i pobawić, pochlupać się. Nie mogłam mu pozwolić aby się całkiem nie rozchorował. Posiedzieliśmy, pospacerowaliśmy i pojechaliśmy do domciu. Wczorajsza pogoda była dość fajna ale zbyt duszno było...
_____
Zapraszam Was do naszego ogłoszenia: http://olx.pl/oferta/pekinczyk-CID103-ID61blw.html
Na sprzedaż pekińczyki, mają 6 tyg ;)
http://olx.pl/oferta/pekinczyki-CID103-ID61aL1.html
te zaś troszkę więcej (zdjęcia dodam jak już będą miały tatuaże).
Tak się zabierałam za post, że kończę a właśnie deszcz lunął  nie wiadomo kiedy-nici ze spaceru ;/
W takim razie czekam aż mężuś się odezwie po pracy.
Tęsknię bardzo, bardzo za moim dziubaskiem.
_____
Zapraszam Was na fanpage https://www.facebook.com/MonicaaaBellllleee ♥

Uciekam kochani ;*
Miłego wieczoru !

Bye, bye ! ;*
























5 komentarzy:

  1. ślicznego masz synka ;)
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna stylizacja piękne zdjęcia ♥

    http://xccdv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog i śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam na mój nowy blog do komentowania i obserwowania.

    http://onlyforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń