wtorek, 20 maja 2014

♥ 20 maj ;*

Hejka ! Dziś dla Was nowy pościak.
U mnie raczej nic nowego, tęsknię za mężusiem baaardzo mocno. Nie mogę się doczekać aż przyleci w lipcu. Pogoda jak to pogoda, raz słoneczko a raz deszcz. My z niuniem korzystamy jak jest słońce i chodzimy na spacery, jeździmy w różne miejsca. Michaś uwielbia jeździć samochodem, mógłby godzinami siedzieć i patrzyć się przez szybę. Jak jutro będzie ciepło pojedziemy nad jeziorko, przy okazji troszkę fotek bym porobiła. Na pewno zajmę się na dniach robieniem fotek pieskom na sprzedaż ale czekamy, aż Pani przyjedzie zrobi tatuaże dostaniemy wszystkie dokumenty piesków.
Dopiero wtedy dodam ogłoszenia. Będzie można sprawdzić też nasze pieski na stronie Związku Hodowców Psów Rasowych. Będę uciekać, muszę synka uspać i jeszcze popatrzyć, poszukać kilka ubrań bo moja lista się powiększa.
Projekty domów muszę też poszukać, oglądałam ale jest tak wiele, że ja nie wiem w sumie jaki mi się podoba. Jakaś jestem nie zdecydowana ;/
Dobranoc ;*
słodkich snów !
;* a ja czekam na smska od mężusia ;*











Tylko u mnie kosmetyki Avon w rewelacyjnych cenach: Woda toaletowa Perceive tylko 22,50.
Męskie zestawy tylko 23,99 a same wody toaletowe tylko 17,99. 










5 komentarzy:

  1. Aww! Kochany jest twoj synus <3
    xoxo
    Fash Fab
    Mozesz nacisnac na link do szortow pod stylizacja pod postem do ktory prowadzi ten link? Bardzo prosimy <3
    Instagram
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słoodki <3
    Do lipca już dużo nie zostało, dasz rade ;)
    Obserwujemy?

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń