wtorek, 13 maja 2014

Nagłówek cz. 2 ♥ & aranżacje sypialni w pięciu kolorach ;*

Dodaję kochani nagłówki ;) nowe nie dawno wykonane, powiedźcie czy Wam się podobają ;) ;*












A teraz pytanie do Was odnośnie SYPIALNI. 
Mam kilka aranżacji.
Kolor fioletowy: 




























kolor różowy:














Kolor czerwony :




















Kolor biały :
































Kolor beżowy :












































To na tyle aranżacji. Jaki kolor polecacie, jak mężuś wróci będziemy dobudowywać dom nasz lub nowy sama nie wiem ale na pewno więc szykuję się na wieeeeelką sypialnię bo jak narazie to mam taką raczej małą ;/
Powiedzcie jakie Wy macie sypialnie ;) a jeszcze muszę poszukać aranżacji pokoju dla synka ;) ale mniej więcej już mam plan na pokój niunia ;* 
Uciekam kochani, miłego wieczoru .! 
Byeee byee ;* ♥
.! 










13 komentarzy:

  1. Kolor fioletowy to mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię wszystkie te kolory lecz nie wiem w sumie w jakim kolorze chciałabym mieć sypialnię.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Ładne, ale ja bardziej preferuję te białe nowoczesne <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę to chyba jednak wybierzemy kolory bieli ;) ;*

      Usuń
  3. wow jakie piekne sypialnie!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. hej :) zostałaś nominowana do LBA, więcej na naszym blogu http://thislittlehugisforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście wybrałbym odcienie fioletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWIETNE!
    Uwielbiam takie klimaty! :)
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń