środa, 7 maja 2014

7 maj ♥ .! ;)

Hejka .!!
Na sesję jestem umówiona z Olą na niedzielę .! ;) mamy już upatrzone miejsce ;)
Mam nadzieję, że pogoda dopiszę w niedzielę bo jak teraz to nie ciekawie jest zimno wieje ;/ wczoraj fajnie było słonecznie ;)
oczywiście spacerowaliśmy z niuniem i sadziliśmy kwiatki ;)
Michałek tęskni za tatusiem ;/ ja też i to bardzo ale przyzwyczaiłam się już i czekamy z Michałkiem aż tatuś wróci w lipcu. Codziennie na skype rozmawiamy tak samo Michałek z tatą rozmawia, ostatnio całego laptopa wycałował tak dziubki chciał tacie dawać ;) najważniejsze aby cały czas pamiętał i rozumiał, że tata jest w pracy.

A teraz przechodzę do tematu na jaki miałam pisać w tym poście, oczywiście zdjęć ze ślubu jeszcze nie mam ale mam nadzieję, że będą już w najbliższym czasie i będę mogła pochwalić się Wam ;)
oglądałam z niuniem zdjęcia jak był malutki, taki słodki ;) Michaś oczywiście dawał dziubaski zdjęciom ;)


Pokaże Wam kilka fotek z czasów ciąży jak i przed po ;) wtedy malowałam je na blond, porównajcie zdjęcia i oceńcie w których lepiej jasne czy ciemne ??? A może ombre? Sama już nie wiem ;/

Zamierzałam na wakacje pomalować sobie włoski na jaśniejszy kolor niż mam aktualnie.
Fakt, że jak malowałam na blond to włosy strasznie się niszczyły ale i w dodatku prostowałam je, a teraz mam ciemne i nie prostuje czasem grzywkę tylko. Nie chce mi się prostować poza tym chcę aby urosły mi włosy ;)
Muszę zakupić sobie szampon z biowaxa bo skończył mi się, co mogę Wam powiedzieć o nim. Too, że jest meeeega meeeega fajny włosy po nim są gładziutkie mięciutkie. Przymierzam się do keratynowego prostowania ale jakoś tak odwlekam i odwlekam, muszę się zmobilizować i w końcu kupić potrzebne kosmetyki do keratynowego prostowania i poprosić koleżankę aby mi pomogła w tym zabiegu.

Moja koleżanka chwali keratynowe prostowanie, właśnie to ona mnie tak jakby namówiła. Poczytajcie recencje na ten temat ;)

Zapraszam Was na szafa.pl  http://szafa.pl/profil/doda03031992 mam wiele wyprzedaży.
W sobotę mam egzamin z rachunkowości miał być na ostatnich zajęciach ale został przełożony na sobotę, mam nadzieję, że zaliczę na ocenę 5 ;)

Będę uciekała już .! ;) w niedzielę będzie nowy post z masą nowych fotek ;)

a teraz czekam aż mama przywiezie mi róże ;)
Miłego dnia .!! ♥

Bye, bye ;* ;)




















28 komentarzy:

  1. Blond ci pasował, ale moim zdaniem lepiej ci w tych brązowych ;) Mam nadzieję, że ten egzamin z rachunkowości na 5 :D Ładne zdjęcia ;)

    http://andthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, więc może jednak nic nie będę robiła z mymi włoskami ;)
      ja też mam nadzieję, że pójdzie świetnie ;) 5 musi być, żeby kiedyś synek był zadowolony z mamy ;)
      ;*
      już odwiedzam bloga, lubię czytać i oglądać blogi ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny i ciekawy blog. :) Na pewno będę wpadać częściej! W wolnej chwili zapraszam też do mnie http://divoces.blogspot.com/ :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba co powiesz na wspólną obserwację? I bardzo proszę czy mogłabyś kliknąć w link do sklepu z którego jest narzutka w ostatnim poście? Bardzo mi na tym zależy, dużo czasu ci to nie zajmie a na pewno mi pomożesz.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie brąz.. jak dla mnie najładniej.
    A do włosów polecam Ci kurację z Pilomaxu - G E N I A L N A :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również jestem po zabiegu trwałego prostowania włosów i jestem bardzo, bardzo zadowolona, nawet jest u mnie parę zdań o tym w poprzedniej noci :) wiesz co, w oby dwóch kolorkach Ci do twarzy ale mi bardziej podoba się ciemny. :*
    x1307.blogspot.com obserwuję już Ciebie i zapraszam :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. W brązie najładniej i powodzenia na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak zostaję przy 'brązie' .!! ;*
      A co do egzaminu- nie dziękuję .! ;)
      Pozdrawiam .! :D

      Usuń
  6. Ale ładne zdjęcia <3
    Zapraszam http://malinoweciernie.blogspot.com
    Wspólna obserwacja? Zacznij,odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie trudno się zdecydować ,ale jasny kolor bardziej ci pasuje ,tyle,ze ja średnio się na tym znam,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też kiepska pogoda :/
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W brązowych włosach zdecydowanie lepiej, w tych blond dla mnie tak troche było '' tandetnie '' bez obrazy.
    Świetny blog, pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna sukienka biała z kołnierzykiem :3
    wzajemna obserwacja?Odp u mnie a na 100% się odwdzięczę ireth1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post i mega zdjęcia :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz rewelacyjnie! a brąz bardzo Ci pasuje ;) zazdroszczę figury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) zazdrościsz figury ?? a mąż mi kazał przytyć 10 kg, i szczerze jest mi bardzo ciężko przytyć :(

      Usuń
  13. hej mam pytanie czy mozesz mi powiedziec jak to zrobilas ze masz taka figure po ciazy i wogole? jaka dieta jakie cwiczenia mozesz mi to opisac krok po kroku \?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia ja nie stosowałam żadnej diety, żadnych ćwiczeń. Po prostu tak schudłam, może to też zasługa troszkę tarczycy a dokładnie niedoczynności tarczycy. Ja zamierzam dopiero zacząć ćwiczyć choć muszę ostrożnie bo mężuś kazał mi przytyć kilka kg ;)
      Pozdrawiam .! ;*

      Usuń