piątek, 2 maja 2014

1 maj .!

Hejka.!!

Jestem baaardzo smutna ;/ ;( mój mężuś pojechał już ;/ tęsknię mimo to, że to tylko kilka godzin. Nie wiem jak dam radę się przyzwyczaić, jakoś Michałek się mniej przejmował niż ja.
Humor popsuł się a dzień spędziliśmy cudownie ale jak się zbliżał czas wyjazdu co tak coraz smutniejsza byłam ;(  Przyzwyczaję się ale ojj....
Koniec tematu.

Przechodzę do relacji z 1 maja.

Dzień piękny słoneczny, troszkę wiatr powiewał ale było bardzo fajnie ;)
Poświęciliśmy z mężusiem trochę czasu na sesję z kochanym niezastąpionym fotografem- Olą ;*

Dziękuję za spędzony czas tak miło ;) efekty widać na zdjęciach ;)
Znaleźliśmy cudowne miejsce aby fotki wyszły mega fajnie ;)
Oby więcej takich spotkań ;)
Niunia z nami nie było bo troszkę było tam niebezpiecznie- rzeka, tory. Do kolejnej sesji oczywiście Michasiek się przygotuje i z radością będzie pozował razem ze mną ;)

Zastanawiam się tylko gdzie moglibyśmy pojechać, może znacie jakieś fajne miejsca które nadają się do sesji.
Będę teraz bardziej aktywna bo będę miała troszkę więcej czasu .!

Jeśli pogoda się polepszy śmigamy z Olą !♥ i Michałkiem ♥ na sesyjkę ;)
Aaaa.. obiecałam zdjęcia ze ślubu, ale jak na razie to wielka lipaaa;/ bo przenośny dysk się zepsuł i czekam aż koleżanka mi zrzuci na płytkę bo jej aparatem były zdjęcia robione. Także troszkę czasu potrzebuje ;)























































Uciekam już ;)

Dobranoc, miłej nocki ;) ;*

Paa ;*

66 komentarzy:

  1. szkoda,że maż pojechał ale wróci! :) wzajemna obserwacja? www.rikitiki-adu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem, że wróci ale jakoś mi tak Go brakuje ;( smutno mi ;/ ale mam mojego małego dziubaska słodziaczka.

      Już odwiedzam bloga i obserwuję, pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Świetne zdjecia :) Nie ma się co martwić ;) Obserwuję, liczę na rewanż ;)

      http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

      Usuń
    3. Dziękuję Marta ;) ja oczywiście już też obserwuję.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. głowa do góry :)
    jakoś minie ten czas, wyglądasz świetnie! :)
    masz wspaniałego bloga
    może zgodzisz sie na wspólną obserwację?
    lubię mieć kontakt z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, spódnica idealnie na Tobie leży:) masz świetną figurę:)
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i zdecydowanie nie ostatni :*
    zapraszam do mnie ::) może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wygladasz, promieniejszesz ta wiosna ♥
    buty- marzenie ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne post, milo się go czyta :D


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog. Obserwuje ;)
    http://blogjulka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja takze juz obserwuje ;*
    słonecznego weekendu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.! ♥ ;)
      a u mnie zimnooo i w dodatku pada ;/

      Usuń
  9. Zleci szybko. Zobaczysz :) Świetne zdjęcia i cudowny blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten czas bez mężusia zleci szybko. Dziękuję ;* ;)
      Pozdrawiam.! ♥

      Usuń
  10. super post i śliczne zdjęcia , zleci ci napewno szybko :*
    obserwuje juz i liczę na rewanz :)
    x1307.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. great pictures!!
    Maybe we can follow each other on GFC , facebook and Bloglovin, if you want? Let me know :)

    Kisses,
    Maria
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za miły komentarz ;) Ja bez mojego chłopaka ledwo wytrzymałam 3dni ! ale dasz rade ;)
    Pozdrawiam
    cassieeeeeeeeeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog. Super wyglądasz na tych fotkach. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawia http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sesja! :)

    Obserwujemy?
    http://juleqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne zdjęcia!
    zaobserwowałam :)
    pozdrawiam :*

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :)

    carlyandcarly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie smutaj się. Po powrocie będzie jeszcze bajeczniej :)

    Zapraszam do mnie. Może obserwacja?

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom mam nadzieje ;* ale juz smutek powoli przechodzi . Muszę się przyzwyczaić.

      Usuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia :D Ja bym się w takich szpilkach zabiła xd
    + Obserwuję, liczę na rewanż ;)

    http://andthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* lubie te szpilki sa mega wygodne mimo tej wielkosci szpilki ;) fakt po torach sie zle chodzi ale po chodniku czy po domu bardzo dobrze ;)

      Usuń
  19. Widać że kochasz męża ;)

    jurkowa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham mocno tak samo jak naszego synka ;*
      już odwiedzam bloga ;)

      Usuń
  20. Śliczne zdjęcia *o*
    Piękna spódniczka!

    Obserwuję i liczę na rewanż ♥
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdj 4 i 6 sa najlepsze ! Gdzie byla robiona sesja ?

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . ;*
      Sesja była robiona na Białce nie daleko mnie ;) jest tam piękny most rzeka a nad rzeką piękne tory ;) idealne miejsce do sesji ;) ;)

      Usuń
  22. Zdjęcia wyszły super :) Zapraszam na nowy wpis http://blogkunegundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecudne zdjęcia ;) Śliczna koszula ^^
    Pierwsze zdjęcie najlepsze ♥

    zapraszam: jackdanielsky.blogspot.com
    Wspólna obserwacja? Zacznij, odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* miłe słowa .! ♥
      już obserwuję ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. ja również obserwuję ♥ I czekam na kolejne posty! ;))

      Usuń
    3. kolejny post na dniach a fotki dopiero będą w weekend .! następna sesyjka w dość znów ciekawym miejscu ;)

      Usuń
  24. Przepiękne zdjęcia. Fajny mąż i fotografka ;)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia :) rzeczywiście wspaniałe miejsce na robienie zdjęc :D świetna bluzka ^^ wspólna obs? patrycjapatipatysia.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wow super zdjęcia ! Ja już zaobserwowałam i czekam na Ciebie ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ;* na prawdę jest mi bardzo miło gdy motywujecie mnie takimi komentarzami, dziękuję za wsparcie ;* jesteście cudowni ;)

      Usuń
  27. Głowa do góry! :)
    zdjęcia śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne zdjęcia, najlepsze to na torach. Lubię takie blogi. Twój jest miły od razu przy wejściu. Pozdrawiam.
    zapraszam równiez : http://dogfriendsandlovers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia są naprawdę bardzo ładne. :) Obserwuję Twojego bloga.


    itscutebubbles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia bardzo ładne, mi się podobają <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia świetne!

    Zapraszam na swojego bloga :). Miło mi będzie jeśli coś skomentujesz :)
    http://oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś piękną kobietą! :) Bardzo pasujecie do siebie, stylizacja i zdjęcia świetne. Jesteś bardzo fotogeniczna. Obserwuję. :)

    http://enjoyyourlifee.blogspot.com/
    Zapraszam do lajkowania: https://www.facebook.com/pages/Enjoy-your-life/255284067989286?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie wyglądacie ♥
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń