czwartek, 7 lipca 2016

Sukienka floral.

Witajcie! 
Jestem mega zmęczona po podróży ;/ brak słów. 
Dlatego też zero weny, zero chęci do pisania. 
Sorry, wybaczcie. 
Kolejnym razem napiszę więcej słów od siebie. 
Dziś stylizacja kwiatowa. 
Kocham kwiaty w każdej postaci ♥ 
Zapraszam Was do zdjęć! Buziaki ! :*

Rabat do Dresslink.com

kod: DLblog5 $ 5 rabatu na zamówienie powyżej 59 $
kod: DL2OFF $ 2 rabatu na zamówienie powyżej 3 $
♥ 
SUKIENKA- KLIK

Michał: 

TSHIRT- KIK
SPODENKI- KIK 
OBUWIE- NIKE 






























12 komentarzy:

  1. Świetna sukienka! Wygląda supeer!
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jaki ten twój synuś do ciebie podobny *0* SŁODZIAK ;3 Odpocznij sobie po podróży :) Nie dziwimy się, że tak bardzo lubisz kwiaty skoro masz je nawet na tle bloga :D Hehe. Świetny wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sukienka, idealna na lato ;) Lubię motywy kwiatowe ;) Kliknęłam w link ;)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna sukienka i ... świetna figura:)
    www.swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przypomniałaś mi żę u mnie w szafie zalega taka sama piękna sukienka :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna sukienka, uwielbiam kwiatowe akcenty!
    Pozdrawiam :)
    coccinellelige.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia, czuć na tym blogu lato!:) Pozdrawiam serdecznie!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka :) Pięknie Ci w niej!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń