wtorek, 26 lipca 2016

Magiczne Ogrody ! :)

Hej! 
Obiecałam, że dodam post na temat Magicznych Ogrodów. 
Polecam to miejsce! Jest tam pięknie. Zakochałam się dosłownie. 
Każdy znajdzie coś dla siebie, my mimo to, że byliśmy prawie cały dzień to nie zdążyliśmy zobaczyć wszystkich atrakcji. Na pewno wrócę tam nie raz. 
Idealne miejsce by spędzić dzień z dzieckiem. Michałek ciągle mnie pyta, kiedy pojedziemy tam :)
Na fb wpisujecie Magiczne Ogrody i tadam wszystko jest jak na tacy. Adres, jak dojedziemy, jakie są ceny biletów itd. 
Zostawiam Was ze zdjęciami, a ja uciekam. Pa :* 
Buziaki :*

JEANSY- KLIK

















































8 komentarzy:

  1. świetne miejsce na spacer z dzieckiem i nie tylko!:) Super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie <3

    http://rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie takie rodzinne wypady lub z przyjaciółmi

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne miejsce, aż miło ogląda się Twoje zdjęcia. Piękne miejsce, rodzinny wypad i uśmiechy na twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne miejsce! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń