wtorek, 12 maja 2015

WISHLIST SHEINSIDE ♥

Witajcie Kochani :*

 Zrobiłam specjalny post byście mogli mi pomóc wybrać 2 rzeczy z tych, które wybrałam, było bardzo ciężko, bo do wyboru miałam dużo ubrań. 

Pokazuję te, które najbardziej rzuciły mi się w oczy. 
Klikając w 'TUTAJ KLIK' przeniesiecie się do strony Sheinside.com do konkretnego ubrania. 

Zachęcam do zamawiania, jeżeli nie macie takiej możliwości mogę Wam zamówić daną rzecz/y. 
Napiszcie, które byście wybrali. 

Przesyłam dużo pozytywnej energii, buziaki :* 



                                                              ------------------------------
                                                               TUTAJ KLIK
------------------------------





-----------------------------




-----------------------------




------------------------------






------------------------------






------------------------------






------------------------------












12 komentarzy:

  1. SUPER LISTA

    ~~~~>>~~>>~~>>
    Zapraszam na mój blog!
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te czarne szorty i neonowa spódniczka bardzo mi się podobają. Oczywiście poklikałam.Jakbyś mogła jeszcze dziś poklikać u mnie, będę wdzięczna : http://www.wlosymuszabycdlugie.blogspot.com/2015/05/dresslink-propozycje-sukienek-na-rozne.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta zielona spódnica jest prześliczna :D.
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Black Long Sleeve Zipper Fitted Blazer w kolorze czarnym to mój typ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. marynarka! czaje se na nią od dłuższego czasu. :)

    www.annamemoriesx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wybieram białe stroje, bo biały kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super lista, wybieram wszystko, bo wszystko ładne:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. biały kombinezon jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szorty i neonowa spodniczka HIT <3!

    Bardzo ładne ubrania wybrałaś, zazdroszczę Ci współpracy ;)

    Darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Neonowa spódniczka najlepsza ♥
    Oczywiście poklikałam.Jakbyś mogła jeszcze dziś poklikać u mnie, będę wdzięczna : http://thedesiree.blogspot.com/2015/05/wishlist-lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikałam :) zapraszam do siebie jeśli również chciałabyś pomóc http://detectivebeauty1.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist-nowa-wspopraca.html z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń