wtorek, 5 maja 2015

♥ Maj ♥

Po dłuższej przerwie o to i jestem tutaj ponownie :)
Czas leci bardzo szybko nawet nie spostrzegłam, że tak bardzo zaniedbałam bloga. Kochani mam masę spraw na głowie, między innymi zajmuję się moją nową 'pracą'. Mianowicie chodzi mi tutaj o Oriflame, zapewne zastanawiacie się czemu to Oriflame nazywam pracą. 
Więc zdradzę Wam troszkę tajemnicę. Oriflame jak wiadomo chyba każdemu zajmuję się sprzedażą kosmetyków. Nie tylko na tym opiera się praca, ja przede wszystkim głównie skupiam się na budowie mojej grupy. Z tego mam dodatkowe pieniążki. Określam ogólnie to wszystko jako praca ponieważ wiadome jest, że poświęcam też czas by wprowadzać nowe osoby. Jestem bardzo zadowolona i jak najbardziej zachęcam do wejścia do Oriflame na pewno nie można tu stracić a powiem Wam, że wręcz przeciwnie można bardzo dużo zarobić. Jeżeli ktoś chciałby dowiedzieć się więcej na ten temat zapraszam na mojego prywatnego fb -------> KLIK

Zaczynają się egzaminy już u mnie, więc wiadomo, że muszę się też przygotować. A jak wiecie bardzo cenię sobie edukację. Uczę się i jak na razie wcale nie zamierzam rezygnować. Myślę, że warto kształcić się lecz w naszej kochanej PL nie każdy to zrozumie :) 

Przechodząc do dzisiejszego outfitu, jest to tzw zwyklaczek. Wstawiam te zdjęcia tylko dlatego, że nie mam innych. A na sesyjkę wybieram się dopiero w sobotę. Jutro będzie już paczka od SHEINSIDE więc przygotuję dla Was specjalny ciekawy outfit. Mam nadzieję, że paczka od ROMWE dojdzie do mnie szybko, chciałabym jak najszybciej pokazać Wam te ubrania. 

Przesyłam dużo pozytywnej energii. 

Do zobaczenia w kolejnych poście ♥

Buziaki :*


























6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja!
    Pięknie wyszłaś na zdjęciach <3

    Pozdrawiam cieplutko ;*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Każdy twój post to mega dawka pozytywnej energii ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie dobierasz ubrania i wychodzi genialny oufit ! pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pracuje zawodowo i ledwo mi wystarcza czasu dla siebie i troszkę na bloga o innych rzeczach mogę zapomnieć, ale pewnie można sobie tam nieźle do robić :)
    Świetny look !

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosty i super styl:)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post.

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń