poniedziałek, 21 listopada 2016

Czarne spodnie w dwóch wersjach

Witajcie!
Dawno tutaj byłam. Przychodzę ze stylówką na cieplejsze dni. Ta sesja była 3 tyg temu i było troszkę cieplej niż tak jak jest teraz. Zdjęć jest mało, bo było już późno i wyszły ciemne,większa ilość fotek jest też niewyraźna więc wybrałam najlepsze.  Spodnie oczywiście za duże, może tego aż tak nie widać na zdjęciach. Uwielbiam dopasowane spodnie, także ten model odpada z mojej szafy. Co do góry zestawu są dwie wersje- koszula lub bluza. Wybieram bluzę- w tym zestawieniu było mi bardzo ciepło. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Buziaki :*

JEANSY-KLIK 

KOSZULA- KLIK

BLUZA- KLIK














2 komentarze:

  1. Mogłaś wybrać inny filtr zdjęć, mimo to ślicznie. Mam podobny sweterek :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń