środa, 3 sierpnia 2016

aislestyle.co.uk

Witajcie! 
Dziś mam dla Was niezwykłą firmę. Mianowicie zajmują się sprzedażą sukien ślubnych oraz też na inne okazje. Cieszę się, że zaczęłam współpracę z nimi. Wielki asortyment, na prawdę nie wiadomo na co cię zdecydować. 
Jestem zakochana dosłownie, jest mnóstwo pięknych sukienek. Są krótkie oraz długie sukienki. Na różne okazje: studniówki, śluby i inne. Na pewno każda z nas znalazła by coś dla siebie. 
Przeglądając stronę zobaczyłam dość dużo jak dla mnie sukienek, są przepiękne. Widać po zdjęciach, że są one świetnie wykonane. Zdjęcia są robione na modelkach w firmie. I nie jest to żadna chińska firma, tylko zaś z Londynu dokładnie jeśli ktoś chciałby wiedzieć. 
Mamy opcję zaznaczenia przedziału cenowego oraz też wszystko związane z wyborem sukni. Są różne kolory do wyboru. Aby zamówić suknię trzeba założyć konto na tej stronie, dopiero wtedy będzie można kupić. Jeżeli macie pytania podaję e-maila firmowego: services@aislestyle.co.uk
Więc tak, jeżeli ktoś chciałby coś zamówić z tej strony, a nie potrafi to proszę pisać do mnie na e-maila i zamówię. Od razu mówię, bo często są pytania :czy można płacić za pobraniem. Nie, nie, nie. Nie można płacić za pobraniem, aby firma wysłała zamówienie, pieniążki muszą być u nich na koncie, dopiero wtedy paczka zostanie wysłana. Tak dla jasności, żeby nie było potem głupich pytań. To nie jest firma z Polski, tylko z Anglii. Tak samo irytują mnie wiadomości typu: zamów, zapłać a ja Ci wyślę jak paczka dojdzie do Ciebie. Proszę nie piszcie tak, bo zastanawiać się zaczynam czy na świecie są jeszcze normalni ludzie. 
Pokażę Wam tylko kilka sukienek, które mi się spodobały. Bardzo chciałabym je mieć, tylko ciekawe gdzie bym je założyła. Chyba tylko do zdjęć :)

To teraz zapraszam na kilka propozycji ode mnie :) 































I jak spodobały się Wam? 
Co sądzicie ? Czekam na Wasze komentarze :) 
Miłego dnia, buziaki :* ♥ 









6 komentarzy:

  1. Przepiękne sukienki! POKLIKANE :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A już niedługo mój ślub! :) Kurcze.. Nie słyszałam o tej fimie nigdy :(

    Zajrzyj do nas! :) www.projekt-nn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne suknienki <3 aż żałuję, że ślub już za mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej firmie, piękne sukienki :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń