piątek, 22 kwietnia 2016

Black, black, white :)

Witajcie Kochani! Stęskniłam się za Wami :)
Niby jest wiosna, ale bardzo zdradliwa jest ta pogoda. Właśnie mnie przewiało, więc katar i kaszel do mnie zawitał ;/
Nie mogę się doczekać normalnej ciepłej pogody. Jesteśmy skazani na siedzenie w domu. W sumie to ciężko nam usiedzieć i wątpię abyśmy cały dzień przebyli w domu. 
Codziennie sprzątam w domu, więc teraz dwa razy dziennie będę sprzątała.
 Jestem taką osobą, że musi wszystko błyszczeć, a doniczki na parapecie mają być ustawione w tej samej odległości od siebie. Taki już mój urok :) 
To samo tyczy się sesji, lubię jak jest wszystko idealnie. Oczywiście nie zawsze tak wychodzi. Nie na każdym zdjęciu wychodzę korzystnie, ale cóż. Przeglądając efekty naszej pracy momentami jestem w szoku. Są zdjęcia piękne, ale są i straszne. 
Ja uciekam, a Wy zobaczcie stylizację na luzie, w której przeważa czerń. Jest odrobina bieli w postaci topu. Mam czasami takie naloty, że ubieram się cała na czarno.
Więc tak już kończę, bo mogłabym pisać i pisać. Miłego dnia pysiaki :* ♥ 

RAMONESKA- ATMOSPHERE 
 TOP- KLIK

Fot. Ola Okoń ♥ 














7 komentarzy:

  1. Na mnie wrazenie chyba najbardziej zrobily Twoje spodnie,podobaja mi sie. Nie martw sie,ja właśnie też wracam od lekarza,gryypa mnie lapie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowia przede wszystkim :) fajne miejsce na zdjecia wygladaja swietnie :) to normalne ze niektore zdjecia wychodza tragicznie ja czasami nawet nie zdawalam sobie sprawy ze potrafie zrobic taka mine :) ale jak widac wychodza zdjecia ktore sa piekne bo te naprawde wygladaja ciekawie :) czarny to fajny kolor na total look bardzo dobrze w nim wygladasz :)
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacja :) Cudowne miejsce do zdjęć. Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne miejsce do robienia zdjęć! :)
    Nabrały dzięki temu fajnego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylóweczka! Ale ja bym zamarzła - pogoda okropna :(

    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń