sobota, 12 marca 2016

Siwy płaszcz, czarny top ♥

Witajcie!
Pojawiam się po tak długiej przerwie. 
Bardzo się cieszę, że piszę dziś dla Was post :)
Sesja poprawiła mi humor o 180 stopni. 
Pojechałam odpocząć dlatego też na zdjęciach nie było ani mojego Rafałka ani Michałka.
 Jak każdy człowiek potrzebuję odskoczni od rzeczywistości. 
Relaksuję się na takich właśnie wyjazdach. Tak szczerze mówiąc tęskniłam za blogiem, i cieszę się, że już tu jestem :) 
Z moją nogą już w miarę dobrze, opuchlizna zeszła więc śmiało wskakuję w obcisłe jeansy. Ból jest i zapewne będzie przez kilka tygodni. Mogę zapomnieć o bieganiu czy skakaniu na dłuższy czas. W poniedziałek jadę na zdjęcie szwów, i zostaje mi uważać na tą nogę. Za pół roku kolejna operacja i potem zaś jeszcze kolejna, ale cóż. Takie życie :)
Wracając do tematu. 
Dzisiejsza stylizacja w kolorach czerni. Klasyka. Rolę główną gra płaszcz w kolorze melanżu. Bardzo go polubiłam. Co do topu jest świetny, aczkolwiek myślałam, że będzie troszkę dłuższy. Tregginsy są mega wygodne, mają ciekawe ozdoby, które dodają stylizacji uroku. 

Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć :) 

Buziaki :* :* :* 
♥ 

TOP, BLUZKA- KLIK

PŁASZCZ- KLIK

FOT. OLA OKOŃ ♥ 


































13 komentarzy:

  1. Ładne fotki ale przydało by się ich mniej bo się wszystko zacina

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taki odcień szarości :-) piękny top!

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk skrojony idealnie i kolor przepiękny. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne zdjęcia. :) Podoba mi się ten płaszczyk.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy Top! podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja! ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. no cudowna bluzeczka! współczuję operacji, ale Bogu dzięki, że wszystko jest dobrze ;)

    sisters-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłe miejsce! Stylizacja również bardzo na plus. Szarość w połączeniu z czernią zawsze mnie urzeka. Dodatkowo ciekawe kroje ubrań. :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie płaszczyki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. szybkiego powrotu do zdrowia życzę! świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne połączenie i figura do pozazdroszczenia! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://iamcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń