sobota, 12 grudnia 2015

Beżowy płaszcz, biały włochaty sweter, czarne jeansy z dziurami ♥

Witajcie!
Jestem, jestem tu obecna. Chwilowa przerwa spowodowana głównie brakiem osoby, która by mi zrobiła zdjęcia. 
W końcu udało się wyskoczyć na sesję.
Śledzicie fanpage? Nie?
A więc tutaj macie link KLIK
Lajkujemy i oglądamy. Codziennie dodaję zdjęcia z różnych kategorii, więc nie jest nudno. 

Czekam na zimę, a jej nie ma nadal. Zbliżają się święta, a śnieg to podstawa. 
Pamiętam jak byłam młodsza. Święta, śnieg, rodzina. 
Wychodząc pobawić się mróz szczypał w nosek. 

Przechodząc do stylizacji.
Po raz kolejny ukaże się ulubiony sweterek włochaty połączony z czarnymi spodniami. Mają one dziury oraz przetarcia. Piękne, wykonanie idealne. 
Ważnym elementem w tej stylówce jest beżowy płaszczyk oraz sneakersy. 
Ja uciekam, miłego oglądania oraz wieczoru !
Buziaki ! ♥ 

SWETER-TUTAJ KLIK

SPODNIE- TUTAJ KLIK

PŁASZCZ- TUTAJ KLIK

Fot. Aleksandra Okoń 























6 komentarzy:

  1. Płaszczyk i spodnie są po prostu piękne. Poklikałam wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ma kolor!+
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój styl :)
    A gdzie kupiłaś buty ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja! Śliczne spodnie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! A spodnie są genialne :)

    OdpowiedzUsuń