czwartek, 20 sierpnia 2015

Kurteczka jeans & black ♥


Cześć !
Pogoda u mnie jesienna, jest dość chłodno. 
Jak były upały, każdy narzekał teraz również, bo zimno :)
 Cóż musimy dostosować się do naszego szalonego klimatu. 
W sumie ja narzekam na pogodę cały czas. 
Tak prawde mówiąc.. hmm.. to każda pora roku ma w sobie ten swój niezwykły urok. 

Dzisiejsza propozycja jest właśnie na takie dni jak dziś. 
Mi było dość chłodno, może to dlatego, że mam niedoczynność tarczycy- raz jest mi zimno później znów gorąco. Nigdy tego nie zrozumiem. 

Przyszła do mnie taka kurteczka na cieplejsze jesienne dni, z tego co zauważyłam to już wzbudziła ogromne zainteresowanie. 
Jeżeli są chętni zapraszam na prywatnego facbeooka to zamówię Wam. 
Połączyłam ją z t-shirtem czarnym z nadrukiem oraz moimi najwygodniejszymi spodniami. 

Jak podoba Wam się całość?

Miłego wieczoru Kochani, buziaki oraz ogromna dawka energii :* ♥ 

Fot. Aleksandra Okoń 


T-SHIRT -DRESSLINK- TUTAJ LINK DO STRONY

KURTKA JEANS-DRESSLINK- TUTAJ LINK DO STRONY























11 komentarzy:

  1. ta kurteczka jest cudowna :) widać że sumiennie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna figura szczególnie pupa 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczegulnie ze to moja zona debilu a na dupe to mozesz popatrzec na swoja

    OdpowiedzUsuń
  4. kurteczka rzeczywiście bardzo ciekawa! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna kurtka i T-shirt! Mega zestaw:)
    poklikałam w linki, buziaki!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zestawienie. Wyglądasz bosko w tej stylizacji:)
    Patricia7777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja świetna, a co do pogody to chyba wychodzi ze mnie prawdziwy cebulak, bo jak gorąc to płacze że za gorąco, jak pada i jest zimno to płaczę bo chce upał. Ale jestem kobietą nic i nikt mi nie dogodzi. ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zaintrygował mnie ten look, ze względu na t-shirt ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. super kurteczka! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczna! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń