środa, 28 stycznia 2015

Sweatershirt Sheinside ♥

Witajcie ! 
Przepraszam za długą nieobecność ale to wszystko spowodowane jest ciągłym brakiem czasu ;/
Długo czekałam na paczkę od SHEINSIDE ale w końcu odebrałam w poniedziałek. Od razu postanowiłam zrobić dla Was nowy post. Zima nie podoba mi się, nie ma wcale śniegu;/ Wybrałam więc do zdjęć miejsce w którym jeszcze nie byłam na fotkach. W dzisiejszym wydaniu w roli głównej bluza od Sheinside. Zapraszam do oglądania zdjęć. 
Miłego wieczoru ;** 


BLUZA-KLIK
KURTKA- ATMOSPHERE 























27 komentarzy:

  1. slicznie , jaka z ciebie chudzinka !

    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Jaki śliczny ten sweterek ^.^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjęcia, kliknęłam w link
    czy mogłąbyś kliknąć w kilka u mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjecia ! :)
    Zakochałam się w tej bluzie ! Tez chce taką ! :)
    Zapraszam http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia <3 Świetna bluza :D
    Kliknęłam!
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny ! :) i widać, że jest bardzo ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza jest śliczna , uwielbiam takie wzory zimową porą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D mi też wpadła w 'oko' i nawet się nad nią nie zastanawiałam tylko ją wzięłam.

      Usuń
  8. bardzo ładne bluza ;)!

    zapraszam♥
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ wpadnę do Was wszystkich ale już jutro zajmę się odwiedzinami blogów :D dziś padam ;/

      Usuń
  9. Bardzo ładny sweterek <3 Pozdrawiam Monikoowystyl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kliknęłam! Świetna bluza i super zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń