poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Czerń połączona z szarością. Romwe, Shein

Witajcie Kochani :)
Pogoda jest dość ponura, odczuwam to ja razem z synkiem. 
Liczę i mam taką nadzieję, że ten klimat się zmieni. 
Nie cierpię siedzieć całymi dniami w domu, a na chwilę obecną jesteśmy skazani dosłownie. 
No cóż, nie ma co narzekać. 
Co mojej dzisiejszej stylizacji to jest ona właśnie na taką chłodniejszą pogodę.
 Płaszcz jest wiosenny więc nie było mi w nim gorąco. 
Nie jest ocieplany, jest za to świetnie wykonany. 
Oczywiście nie mogło się obejść bez moich ulubionych spodni :) uwielbiam je.
 Co do bluzeczki/topu moja opinia jest na plus. Materiał dobry gatunkowo. 
Śmiało mogę Wam polecić. 
Z racji, że jest dość późno to kończę pisanie, szybko dodaję fotki, a Was zapraszam do obejrzenia i komentarzy :) 
Aaaa... Kochani na sprzedaż jest płaszcz w cenie 140 zł, zaś ta piękna bluzka/top w cenie 49 zł. Podane ceny są do negocjacji, stałe klientki jak zawsze mają u mnie rabat :) 

Miłej nocki, buziaaaki ♥
:* 

 ♥ Fot. Ola Okoń ♥ 


BLUZKA/TOP- ROMWE

PŁASZCZ- SHEIN
























5 komentarzy:

  1. Jaki piękny płaszczyk *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny płaszczyk ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk wygląda super! :)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja. zapraszam do mnie ☺

    OdpowiedzUsuń