niedziela, 17 kwietnia 2016

Beżowa sukienka z koronką shein.com

Witajcie!
Kilka dni przerwy, ale powracam do Was :)
W końcu dzisiaj się wyspałam. Piękna pogoda, mam ochotę już iść na świeże powietrze. Moje dziecko codziennie rano chce iść się bawić do piaskownicy. Wcale nie chce siedzieć w domu. Dobrze, że na zakupy lubi jeździć ze mną. 
Wracając do dzisiejszego zestawu. Mało co się pokazuję w sukienkach. 
Dlatego też zamówiłam jedną. Zobaczcie, podoba się Wam? 
Miłej niedzieli, przesyłam Wam ogromną dawkę energii. 
Buziaki :* 

SUKIENKA- KLIK

RAMONESKA- ATMOSPHERE 















8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, elegncka sukienka :) Ja dodałabym do niej jakiś duży naszyjnik :) Kliknęłam :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja :) ZAPRASZAMY DO SIEBIE http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna jest ta sukienka *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sesja wyglądasz tak dziewczęco i z klasą bardzo mi się podoba <3

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza sukienka. Dla mnie byłaby za krótka, ale Ty masz świetne nogi,to takie długości są idealne dla Ciebie.
    pozdrawiam

    Retromoderna

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukieneczka :) Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znacznie częściej powinnaś te sukienki ubierać :) Obserwuje :)

    I zapraszam do siebie: http://garderobelove.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń