sobota, 25 sierpnia 2018

Wyprzedaż sierpień 2018 r

Witam! Kolejna wyprzedaż na blogu, ceny i rozmiary podane na zdjęciu.
Regulamin---->
Zapraszam zdecydowane osoby, masz pytania napisz na priv--->  mój prywatny facebook
Nie przyjmuje się zwrotów!
Wysyłam po wpłacie na konto jak i również za pobraniem!
Jest też opcja odbioru osobistego po wcześniejszym kontakcie!
Osoby, które nie odbierają paczek za pobraniem są automatycznie blokowane, więc nie mają możliwości wzięcia udziału w kolejnych wyprzedażach!
Nie rezerwuję!
Na wpłaty czekam 24h !
Paczki wysyłam w ciągu trzech dni od zaksięgowania pieniążków!
Koszt paczki 12 zł mała rzecz, większa lub kilka sztuk 15 zł!
Wysyłam również za granicę, lecz opłata wysyłki będzie stanowczo wyższa niż na terenie Polski!
Do każdej rzeczy zostaje nadany numer, i chcąc zakupić daną rzecz podajemy ten nr żeby było szybciej i sprawniej.
Rzeczy opłacone będą usuwane.

Tak myślę czy wszystko napisałam, ale wydaje mi się, że tak.

Zapraszam----->

Kto pierwszy ten lepszy!

Powodzenia! :)



3 komentarze:

  1. Well being and health magazines frequently give estimates for
    different kinds of produce, so it is a shame Fitbit doesn't.

    OdpowiedzUsuń
  2. This health tracker is compatible with the newest Apple, Android and LG Nexus 5 gadgets.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna jest ta sukienka biała, szkoda że nie mój rozmiar;/

    OdpowiedzUsuń