środa, 2 maja 2018

Pink ♥

Witajcie! 
Dość długo odwlekałam ten post, ale w końcu go dodaję. Fakt musiałam, bo czekam na kolejne paczki od firm, i może zdarzyć się taka sytuacja jak kiedyś gdzie tyle paczek przyszło, i nie wiedziałam od jakich są firm. Siedziałam kilka godzin w emailach i doszłam, która jest od kogo :) 
Ostatnimi czasy zauważyłam, że miewam rozmaite ciążowe zachcianki, mam wilczy apetyt. Sama w szoku jestem(także jak w kolejnym poście zobaczycie blondi piłkę, to nie bać się to tylko ja). Wczoraj sernik, a dziś miałam chęć na zupę z botwinki. Zapomniałam kupić kilka sztuk papryki, bo już bym robiła z farszem i zapiekała w piekarniku. Ajj...może powinnam zmienić dziedzinę, i zająć się blogiem kulinarnym :) Nie, no żartuję. Zostaję przy tym. Po weekendzie biorę się w końcu powoli za sklep internetowy. Ciągle odwlekam, bo obawy przeważają nad marzeniami, ale tak szczerze mówiąc, jak ciągle będę się bała to nigdy nie otworzę tego sklepu. 
No dobrze wróćmy więc do stylizacji cukierkowej :)

Na blogu prawie 300 000 wyświetleń. Dziękuję to dzięki Wam :*
By uczcić tą piękną chwilę zorganizuję z pewną firmą konkurs dla Was :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć, do zobaczenia ! :)


SWETER- KLIK
SPODNIE-HOUSE 
SPÓDNICZKA-HOUSE 
TOREBKA-SINSAY
OBUWIE- TOMMY HILFIGER 

♥ Fot. Patrycja Stepaniuk ♥ 



























13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, zawsze lubiłam kardigany. Ty różowa, Rafał niebieski, ładnie się komponujecie :)
    Buziaczki i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciąża Ci służy ;) Wyglądasz rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I w spodniach i w spódnicy wyglądasz pięknie! Zazdroszczę zgrabnych nóg! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny sweterek, mam podobny i bardzo go lubię! Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, uroczo w różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. It's a pity you don't have a donate button! I'd without a
    doubt donate to this brilliant blog! I suppose for now i'll settle
    for book-marking and adding your RSS feed to my
    Google account. I look forward to brand new updates and will share
    this blog with my Facebook group. Chat soon!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie!:)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia. Dużo szczęścia i radości w nich widzę.
    Ciąża Ci bardzo służy! Wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja i bardzo pozytywne fotki :)))

    OdpowiedzUsuń