niedziela, 22 stycznia 2017

Beżowy płaszcz ♥

Witam Was Wszystkich tą zimową porą :)
Przybywam z nową stylizacją. Tym razem rolę główną odgrywa płaszczyk beżowy, połączony z jeansami i brązowymi botkami. Uwielbiam takie zwykłe połączenia, nie lubię eksperymentów. Zawsze stawiam na to w czym czuję się dobrze.
Miałam wrócić do regularnego blogowania, ale jak to w życiu bywa problemy są, a pseudo fundacje grasują i kradną wszystko wszędzie, a ludzie myślą, że za free dostaną cokolwiek. Nie wgłębiam na razie w ten temat, ale nadejdzie odpowiedni moment, kiedy stworzę specjalny post, a zarazem na pewno dający do myślenia wielu ludziom. Doszłam do wniosku, że chciałabym założyć fundację, która pomagałaby pokrzywdzonym ludziom przez inne fundacje czy stowarzyszenia, które myślą, że są bezprawne oraz też, że jeżeli ma się znajomości to można wszystko.
Dobrze, koniec już mojego pisania na dzisiaj.
 Zapraszam do zobaczenia stylówki.
Do następnego :* paa :)

Fot. Ola Okoń

JEANSY- KLIK

PŁASZCZ- KLIK

TOREBKA- SINSAY

KOSZULA- KLIK




















6 komentarzy:

  1. Cudowne miejsce na zdjęcia, szukam takie ale u mnie w okolicy nie ma. Bluzczka wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny zestaw, lubię takie zwyklaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny płaszcz! Świetny klimat zdjęć :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Ślicznie wyglądasz kochana! Płaszczyk nas oczarował ;3 A szal to sztos! BUŹKA ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor ust i biel tworzą razem świetny kontrast ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Olśniewająco!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń