środa, 5 października 2016

Stylewe.com

Witam Was serdecznie już jesienną porą.
Początek października, dość chłodno i wietrznie.
Ja zaś cały czas oczekuję ciepła i dużo słońca.
 Jak na razie jest bardzo ponuro oraz też deszczowo, ale nie tracę nadziei na piękną złotą ciepłą jesień. Powiem Wam szczerze, że w taką brzydką pogodę nie mam ochoty jechać na sesję do bloga, dlatego też odwołuję wyjazd dopóki pogoda nie polepszy się.
Mam dla Was dzisiaj prezentację  Stylewe.com
Bardzo ciekawa, interesująca firma.
Sklep ma bardzo duży wybór ubrań. Tak jak zawsze to mówię, że każda  z nas na pewno znajdzie coś dla siebie, bo wiadomo są różne gusta.
Nie przedłużając zapraszam Was do zobaczenia kilku propozycji, które wpadły mi w oko  :)
Udanego dnia, buziaki :*

https://pl.pinterest.com/stylewe/


http://stylewereviews.blogspot.com/


SUKIENKA































4 komentarze:

  1. ciekawe i oryginalne rzeczy :) poklikałam, mogłabym prosić o poklikanie u mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale masz rację ubrania mają interesujące.

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszule są świetne!
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ubrania :d Poklikałam :d

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń