sobota, 5 września 2015

Koszula w kratę ! Shein ♥ sesja z Michałkiem ♥

Witajcie! 
Pogoda jak widać już jesienna, więc zaczną pojawiać się stylizacje na taką porę roku. 
Dzisiaj na zdjęciach pojawię się ja oraz mój synek Michałek, bardzo prosiliście więc dla Was się ukaże ten młody słodziak. 
Bardzo staramy się by zrobić piękne ujęcia aczkolwiek wiecie jak to jest z 3letnimi dzieciakami. 
Chcieliby ciągle biegać, a nie stać i patrzyć w obiektyw. Najlepsze są sesje z maluszkami, które przesypiają większość dnia. Z takimi większymi niekoniecznie. 
Tak czy siak kocham sesje z moim synkiem, mimo to, że czasami ciężko jest.
Dzisiejsza stylóweczka to połączenie czerni z czerwienią.
 Nie ukrywając kiedyś nie przepadałam za takimi koszulami i jeansami.
 Oczywiście moje zniechęcenie przeminęło i wręcz pokochałam spodnie z dziurami jak i koszule w kratę.
Jestem zadowolona z samej siebie, że właśnie to te ubrania zamówiłam.
W takim stylu czuję się świetnie.
 Przestaję już zakładać szpilki, może to dlatego, że wygodniej jest biegać za dzieckiem w płaskim obuwiu a nie wysokim.
Wychodzi na to, że wysokie obcasy są tylko na wyjścia bez synka. Mój mąż uwielbia mnie w szpilkach, więc jak sami widzicie nie mogłabym zrezygnować tak zupełnie. 

Jak podoba się Wam taka stylizacja?
Czekam na komentarze :)
Miłej nocy, buziaki :* 


Michał:

Niebieska bluza- Pepco
Siwa bluza- F&F 
Jeansy- F&F 
Adidasy- Nike 

Ja:

Trampki- no name 
Zegarek- Geneva 

Fot. Aleksandra Okoń -KLIK

Przypominam o konkursie w którym możecie wygrać jedną rzecz z czterech do wyboru- KLIK

























15 komentarzy:

  1. Fajna ta koszula! Czerwona kratka? super :)
    owszem, ciężko złapać takie dziecko w obiektywie, ale jak się już złapie to wychodzą boskie zdjęcia dziecka - one są takie szczere w tym jak wyglądają! :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną koszulę! Te spodnie są genialne. Wszystkie zdjecia piękne *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta koszula jest nieziemska, uwielbiam czerwono- czarną kratę ♥
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula i spodnie są świetne, super połączenie! :)
    http://stayy-positivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Linki poklikane, bardzo ładnie wyglądasz :)
    20,59$, 16,82$ :)

    Poklikasz też u mnie w najnowszym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :)
    (poklikane )
    Zapraszam do mnie na bloga.
    http://feather92.blogspot.com/
    Trwa właśnie głosowanie mam szanse zdobyć blog forum Gdańsk czytelników jeden głos a możesz pomóc!
    http://www.trojmiasto.pl/blogforumgdansk/?id_blog=332

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie zdjęcia z dziećmi i ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i bardzo ładne rzeczy zamówiłaś. Mi bardzo podoba się ta koszula,ale nie wiem czy rozmiarem wejdę w biuście :( Poklikałam, jak byś mogła to kliknij u mnie w Dressgal.

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula bardzo fajna;) a dzieciaczki urocze;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely outfit and photos ;)

    I'm your follower, if you want to follow back
    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie Ci w tej koszuli! Dołączam do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  12. koszula jest genialna! bardzo fajnego zdjecia!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna koszula <3
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń