czwartek, 18 czerwca 2015

BLACK DRESS 98 , ROMWE.COM


Witajcie!
Po krótkiej przerwie jestem. Miałam troszkę spraw do załatwienia, pewnych kwestii do ogarnięcia dlatego powiem Wam, że nawet nie miałam kiedy umówić się na sesję z przyjaciółką.
 Jak na razie mam wakacje od nauki, semestr II zaliczony, bardzo się cieszę z tego powodu.
 Jeden obowiązek mam z głowy do października tylko.
 Zapisałam się na kolejny kierunek, w sumie to Pani z ŻAK-a mnie namówiła i skusiłam się.
 Mam masę spraw do ogarnięcia z moją grupą Oriflame, zbliża się spotkanie i wszystko musimy dopiąć na ostatni guzik. 

Dobrze, koniec już mojego ględzenia, w sumie dużo mówić nie można bo plotkarze tylko wyczekują by się coś dowiedzieć i 'kłapać dziobem'. 

Dziękuję za miłe słowa od czytelników, dostałam wiele wiadomości od Was :* jestem bardzo szczęśliwa, że doceniacie moją pracę. Staram się jak mogę abyście byli zadowoleni. 

Dzisiaj chcę pokazać sukienkę od Romwe, która wzbudziła ogromne zainteresowanie na grupach Fb. 
Bardzo mi się podoba, jest świetna ALE jeden problem- za krótka na mnie i do tego za mała w biuście.  Byłam zmuszona ją sprzedać z bólem serca, bo zakochałam się w niej dosłownie.

Zostawiam Was ze zdjęciami a ja uciekam, buziaki :* 


SUKIENKA- TUTAJ KLIK



























13 komentarzy:

  1. Ale śliczna jest ta sukienka ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulala, fajna ta tunika! :) Szkoda, że była Ci nie dobra :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna wręcz mogłabym powiedzieć boska lecz za krótka. Myślę aby zamówić rozmiar L, zwęzić a na pewno byłaby dłuższa.

      Usuń
  3. Bardzo ładna ta sukienka, nawet widziałam Twoje ogłoszenie na fb :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, fajnie.. podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sukieneczka!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/sportowo.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w tej stylizacji !
    wspólna obserwacja ? ;)

    bluemuffinsandroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladna tunika i bardzo zgrabne nogi;) Obserwuje, Wybacz brak polskich znakow, ale nie mam ich na tej klawiaturze. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń