poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Moje kosmetyki

Kosmetyki ;) 

Pokaże Wam jakich kosmetyków używam ;) 

Dziś tak na szybko bo wybieram się na zakupy ;)
żel do mycia twarzy z Avonu Anew 25 + jest super polecam ;)

Jantar ;D jeszcze efektów nie ma.

Szampon z biovax jest super bez zadnej chemii, kupiłam go z racji, że będę nie długo robiła keratynowe prostowanie włosów a ten szampon jest najlepszy do pielegnacji po prostowaniu. Ważne że ten szampon nie wypłukuje keratyny z włosów. 

Następny Gliss Kur jest super włosy po nim sa mięciutkie takie ;) godny polecenia ;)

Maseczka do twarzy i peeling z Avonu są też mega a super .

Maska z biovax ;)

Serum do włosów

Moje kuleczki.


Serum do biustu.

Serum na celluit .

Krem na noc i na dzień z Avonu anew 25 +




Krem pod oczy Anew 25 +







Eleyner z Avonu jest super Avon Luxe

Kuleczki rozświetlajace. 






Puder prasowany Avon


Avon Femme 

Oriflame Enigma

Te sa na sprzedaż









Miłego dnia ;) 

2 komentarze:

  1. Po co ci tego aż tyle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jeszcze mało ;) miałam więcej ale troszkę sprzedałam. Lubię mieć dużo kosmetyków ;)

      Usuń